۱۲ پاسخ

شهز ما قیمت کردم گفت ۱۲۰۰

تو باسلام

تصویر

ازش اسکن کن تو گوگل بهت میگه تو سایتا چقدر

عزیزم تا بازش نکرده برات نخر
چون من خریدم خیلی از روبه رو خوشمل بودا وقتی آوردم خونه بازش کردم افتضاح بود پشت وسایل تیز بود پلاستیکش نامرغوب

بنظرم ۲ باید باشه حالا اگه دونه ای ۵۰۰ بگیری میشه ۲۵۰۰

یک تومن باید باشه چون اسباب بازی ها خیلی گرون شده
تو سایتش برو یا قسمت پایین جمعه کد و اسکن کن ببین چه قیمت

بالای یک و خورده ایه

۱ تومن

یکو نیم هس شایدم بیشتر..

فک میکنم دو الی سه تومن

سه تایش رو دیدم میگن ۷۰۰
این بیشتره

۴۰۰ ،۵۰۰ باید باشه

سوال های مرتبط