۳ پاسخ

تازه الآنم بدتر شده قبلاً بهتر میخورد الان غذا اصلا نمیخوره دهنش قفل کاملا اسرار هم ک میکنم جیغ می نه گریه می‌کنه شیر هم فقط تو خواب میخوره

دختر من از 6ماهگی تا 9ماهگی کلا 300گرم اظافه کرده

دختر منم از ۷ ماهگی تا الان ک داره ده ماهه میشع وزنش استپ کرده

سوال های مرتبط

مامان مـهـوا🌙 مامان مـهـوا🌙 ۱ سالگی