خانم ها توروخدا بگید دلپیچه گرفتم خطرناک جواب بدین

۷ پاسخ

الهی شکر دکتر من برنامه غذایی داد تا دو روز خب میشدم باز گرسنه میشدم یا چربی به بدنم میرسه اوج میگرفت گفت اگه خب نشدی بیا دارو بدم که با عرق چهل گیاه واب درمان شدم

نه عزیزم بچه تو روده نیست که جاش امنه نگران نباش ، خودت فقط اذیتی

میگن از هوا هستش منم مثل شما چند روزه درگیرشم چند نفر دیگه هم دیدم مثل من هستن گفتن از هوا هستش

سردیت شده شکمتو با شال ببند

چایی نبات بخور

یه حبه سیر له کن وبا ماست نعناع مخلوط کن بخور

شاید سردیت شده عزیزم من چندین بار اینجوری شدم

سوال های مرتبط

مامان علیسام💙 مامان علیسام💙 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان ماهلین خانم مامان ماهلین خانم ۱ ماهگی
مامان جوجوم مامان جوجوم هفته سی‌وششم بارداری