الهی شکر دکتر من برنامه غذایی داد تا دو روز خب میشدم باز گرسنه میشدم یا چربی به بدنم میرسه اوج میگرفت گفت اگه خب نشدی بیا دارو بدم که با عرق چهل گیاه واب درمان شدم
نه عزیزم بچه تو روده نیست که جاش امنه نگران نباش ، خودت فقط اذیتی
میگن از هوا هستش منم مثل شما چند روزه درگیرشم چند نفر دیگه هم دیدم مثل من هستن گفتن از هوا هستش
سردیت شده شکمتو با شال ببند
چایی نبات بخور
یه حبه سیر له کن وبا ماست نعناع مخلوط کن بخور
شاید سردیت شده عزیزم من چندین بار اینجوری شدم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.