خانم ها لطفاً جواب بدین کاکائو ضررداره

۱۰ پاسخ

مرسی فدات

اره زیادش ضرر داره کم بخور

من دارم از درد شکم میمیرم نمی‌دونم چرا اینجوری شدم خدا کنه بچم چیزی نشه

سلام مامانا. من هفته۱۶باردتری هستم ولی اصلا حس نمیکنم حاملم شماهم مثل من هستید.تو روخدا جواب بدید.از استرس نمیتونم بخوابم

ممنون

ن بابا بخور

نه عزیزم منم روزی دوتا تیکه میخورم

نمی‌دونم چرا شکمم درد می‌کنه برای اولین بار این‌جوری شدم

دوتا دونه خوردم تیکه های کوچک

فکر نمیکنم اگه زیاد نخوری

سوال های مرتبط

مامان هدیه امام رضا💙 مامان هدیه امام رضا💙 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان گل پسرم😍🤍 مامان گل پسرم😍🤍 هفته سی‌وششم بارداری
مامان 🧿❣️شروین❣️🧿 مامان 🧿❣️شروین❣️🧿 ۷ ماهگی
مامان پسرم👼🏻 مامان پسرم👼🏻 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان پسرم👼🏻 مامان پسرم👼🏻 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان زینب و آیهان مامان زینب و آیهان ۶ ماهگی
مامان مامان عاشق♥️ مامان مامان عاشق♥️ هفته پانزدهم بارداری