۳ پاسخ

باهاش زیاد تمرین کن..دخترمن شب چهارمین ماهگردش غلت زد چون خیلی باهاش تمرین میکردم

زوده هنوز من تازه غلت میزنه نباشی کنارش همه خونه می‌ره خودش دیگه

صبر کن وقت داره

سوال های مرتبط

مامان متین🤸‍♂️ایلیا مامان متین🤸‍♂️ایلیا ۸ ماهگی