۶ پاسخ

بچه ها باهم فرق میکنن اگ سیر میشه و دل درد نمیگیره بده بخوره

هر چقد خورد بده

کاملا طبیعی
و‌ نوشه جونش
ایشالا پهلون شه😍😍😍😍

سلام مامانی‌
دارید میگید بچه ۷ماهه بنظرتون بچه هفت ماهه غذای کمکی یا حریره یا فرنی یا شیرمادر یا سرلاک نمیخوره؟‌
بچه شما دوماهشه عزیزم تا اینجا ک مشخصه فرزند دومتون هم هست پس قطعا تجربه ببشتری نسبت به کسایی ک تک فرزند دارن دارید‌
بعدم مشخصه بچه ایی ک ۱۲۰سیسی شیر خشک میخوره قطعا دیرتر گرسنه میشه چون شیرخشک خیلی غنی تر از شیرمادر چون غنی سازه شده به انواع ویتامینها و مواد معدنی مورد نیاز رشد کودک.‌
پس مقدار مصرفی ک ب فرزندتون میدید درسته و اینکه تغذیه هر بچه با بچه دیگه متفاوته حتی با خواهر و برادرش

خیلی خوبه دیگ حتمن گشنه ش هست ک میخوره
دخترم شیش ماهشه معمولا من دو ساعتی ۶۰ تا مییدم با ۳ ساعتی ۹۰ تا

برای دوماهه چقدر نرمال هست آخه بجه جاریم ۷ ماهه هست ۶۰ تا بهش میدم اضاف هم‌میاره کامل نمیخوره

سوال های مرتبط