بچه ها باهم فرق میکنن اگ سیر میشه و دل درد نمیگیره بده بخوره
هر چقد خورد بده
کاملا طبیعی
و نوشه جونش
ایشالا پهلون شه😍😍😍😍
سلام مامانی
دارید میگید بچه ۷ماهه بنظرتون بچه هفت ماهه غذای کمکی یا حریره یا فرنی یا شیرمادر یا سرلاک نمیخوره؟
بچه شما دوماهشه عزیزم تا اینجا ک مشخصه فرزند دومتون هم هست پس قطعا تجربه ببشتری نسبت به کسایی ک تک فرزند دارن دارید
بعدم مشخصه بچه ایی ک ۱۲۰سیسی شیر خشک میخوره قطعا دیرتر گرسنه میشه چون شیرخشک خیلی غنی تر از شیرمادر چون غنی سازه شده به انواع ویتامینها و مواد معدنی مورد نیاز رشد کودک.
پس مقدار مصرفی ک ب فرزندتون میدید درسته و اینکه تغذیه هر بچه با بچه دیگه متفاوته حتی با خواهر و برادرش
خیلی خوبه دیگ حتمن گشنه ش هست ک میخوره
دخترم شیش ماهشه معمولا من دو ساعتی ۶۰ تا مییدم با ۳ ساعتی ۹۰ تا
برای دوماهه چقدر نرمال هست آخه بجه جاریم ۷ ماهه هست ۶۰ تا بهش میدم اضاف هممیاره کامل نمیخوره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.