ویار و تهوع هیییییییچ ربطی به جنسیت نداره بخدا
ارهه من سر دختر اولم حالت تهوع نداشتم اصلا
من اصلاااااااا نداشتم و ندارم ولی پسره بچم😀
مامان من سه تا دختر داره سر هیچکدوممون تهوع نداشته
من اصلا تهوع نداشتم و ندارم و بچم دختره
آره من اصلا یه بارم حالم بد نشد از هیچیم بدم نمی اومد خیلی هم خوش اخلاق تر شدم 😅
من سر دختر اولم یکسره اول صبح بالامیاوردم تا خود ۹ماه الانم باردارم اصلا بالانیاوردم احتمالا دادن دختره
نه تهوع داشتم نه هیچی هنوزم خیلیا متوجه نمیشن باردارم جوجمم دختره😃
ربطی نداره ولی من اینجوری بودم تا ۱۲هفته فقط دهنم شیرین بود و درد سینه و سر داشتم از اون به بعد فقط تهوع صبحگاهی دارم موقع مسواک زدن بالا میارم همین
من اصلا تهوع نداشتم حتی یکبار، دخترم هست
من رو اولی دخترم اصلا هیچی نفهمیدم
رو این یکی پسره خیلی تهوع داشتم
به اینا نیست جنسیت
من اصلا تهوع ندارم هیچ ویاری، بچمم پسره
من اصلا تهوع نداشتم گفتن دختره
من خیلی تهوع نداشتم هفتم فقط عوض میخواست بشه یکم حالم بد بود بچمم دختره البته همه علائم پسرو دارم به گفته بقیه😂
من اصلا تهوع نداشتم و نی نی دختره
ولی تهوع به ژن مربوط نه جنسیت چون هیچ کدام از نزدیکانم هم تهوع نداشتن
برعکس
واسه دختر خیلی تهوع داری
کلا بارداری دختر سخت تره
من واسه دخترم خیلی اذیت شدم
بله خودم اصلا تهوع نداشتم بچم دختره
خواهر من
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.