اخییی نمیدونم چرا این عکس ک دیدم یلحظه انگار یه بو خیلی خوبی فهمیدم بو بچهه 🥲🥲
وایی خواهر منمم🥲💗
ایشالا همه نینی هامونو سالم بغل بگیریم زودتر🫠🤍
مبارکه جانم
ایشالا به وقتش و سالم بدنیا بیاد 🥹❤️
کاپشنش خیلی خوشگله حضوری کرفتی؟
ای خدا عکسا از اتاقش نمیذاری
هنوز خیلی موندههههه هر یه روز ده ساله
اخه من با توجه به شرایط احتمالا نتونم برم تهران و باید بیام سمنان ولی نه دکتراشو میشناسم نه بیمارستانشو،فقط شنیدم سینا خصوصیه و خوبه
عزیزم شما سمنانی تحت نظر کدوم دکتر هستی؟و اینکه قراره کجا زایمان کنی؟
سال دیگه همین موقع به امید خدا باید بدوی دنبالش لباس تنش کنی به گریه ات بندازه .
میاد این روزام تموم میشه روزای اول خیلی خیلی شیرینه
مبارکههه
ای جان😍سالم بغلش بگیری عزیزم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.