پایینه
برامن ۳۴بود
کمه .استراحت کن
گلم من از هفته ۱۸
۲۸هست
دکتر ب من گفت تا 25 خوبه من خودم 31
فککنم خوب باشه الان ک سرکلاژ نمیتونی بکنی و فک نکنم پایین باشه اصلا
پایینه استراحت کن
رو مرزه ببین دکترت چی میگه
نرمالش 30 هست
استراحت کن و برو دکتر شیاف یا آمپولی چیزی بت بدع
25 اینا سرکلاژ میکنن
استراحت کن فقط
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.