سلام
خانم ها طول سرویس تو هفته من ۲۹ خوبه یا بده؟؟؟

۱۰ پاسخ

پایینه

برامن ۳۴بود

کمه .استراحت کن

گلم من از هفته ۱۸
۲۸هست

دکتر ب من گفت تا 25 خوبه من خودم 31

فک‌کنم خوب باشه الان ک سرکلاژ نمیتونی بکنی و فک نکنم پایین باشه اصلا

پایینه استراحت کن

رو مرزه ببین دکترت چی میگه

نرمالش 30 هست
استراحت کن و برو دکتر شیاف یا آمپولی چیزی بت بدع
25 اینا سرکلاژ میکنن

استراحت کن فقط

سوال های مرتبط

مامان محمّد ایلیا مامان محمّد ایلیا ۱۰ ماهگی
مامان ماهلین مامان ماهلین روزهای ابتدایی تولد
مامان نفس مامان نفس هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان نامی کوچولو🩵👼🏻 مامان نامی کوچولو🩵👼🏻 هفته سی‌ویکم بارداری