۵ پاسخ

من تا یه ساعت میدم بیشتر نگه نمیدارم

من معمولا تا نیم ساعت میمونم بعضی وقتا هم کمتر چون سرد میشه دلم نمیاد بهش بدم دیگه میریزم دور سرد بهش نمیدم میترسم شکمش درد بگیره دیگه هروقت گشنش شد با همون آب ولرمش دوباره درست میکنم بهش میدم

شیرخشک بهتره در لحظه استفاده شه بنظرم

روی قوطیش نوشته
مثلا برای آپتامیل پرونوترا تا ۲ ساعته

تا دو سه ساعت میشه استفاده کرد

سوال های مرتبط

مامان نیلا مامان نیلا هفته پانزدهم بارداری