۱۵ پاسخ

والا تواین جنگی دولتی ک اصلا ب ما ندادن ازاد اپتامیل پرونوترا ۲۵۰ حساب کرد

والا من این ماه کلا سه تا سهمیه دادن بهم بقیشو ازاد خریدم

بچه هااا ب لوو دارید ؟ جشنواره گذاشته

یجا من 230گرفتم جای دیگه 150 ببین خودشونم میکشن روش

من بد بخت ۱۱تا نان خریدم موقع جنگ ترسیدم پسرم بهش حساسیت داره نمیدونم چ غلطی بکنم باهاش

هفته پیش خیلی از داروخانه ها نداشتن یا داشتن نمیدادن نگو میخواستن گرون کنن واسه همون نبود

آپتامیل با کد ملی ۱۶۱ تومن میگرفتیم الان ۲۳۰ با کد ملی روش هم ۲۸۵ تومن زده آزاد

من بیومیل ال اف میخرم ۱۱۵ت

پنجاه تومن گرون تر نیست بیشتره من ۱۳۵ میگرفتم این دفه شد ۲۲۵

من تا دو ماه ديگه شير خشك اپتاميلشو ميدم ميخوام از يه سالگي به بعد شير خشك آلتون سا بدم خيلي وزن دهي عالي داره شير چرب و مفيديه

کدوم مارک؟

آره گرون کردن
آزاد ۵۰ تومن گرونتر میشه

نان میگیرم ازاد 240

من ببلاک خریدم ۱۷۳

چه مارکی

سوال های مرتبط

مامان هــایان👶🏻🤍 مامان هــایان👶🏻🤍 ۱۴ ماهگی
مامان ژاکان مامان ژاکان ۱۳ ماهگی