سلام مامانا من هنوز فولیک اسید میخورم همچنان ادامه بدم ؟تا کی؟

۱۱ پاسخ

سلام بستگی ب دکتر خودتون داره تا کی بگه مصرف کنید ازش حتما سوال کن

اونو دکتر من چون قرص مولتی ویتامین داده بودن گفت خودش داره دیگه قطع کرد

من تا ۲۵هفته مسخوردم خودم
ولی الان نه دیگه

من تا آخر باید بخورم

منوتا ۱۶ هفته خوردم بعد دکتر ی اهن نوشت
النم تو قند بارداری ازمایش دادم بازم گف یکم کم خونی داری در کنارش یکی دیگ قرص اهن دیگ نوش گف بخور

نه دیگه بایدآهن بخوری بجاش

برای من قط کرد ۱۴ هفته پرگناکر داده با فریفورت

معمولا فولیک اسید رو میگن تا هفته ۱۵ و بعدش آهن تجویز میکنن
از دکترت بپرس

از۶ماه قبل بارداری میخوردم و دکترم از هفته ۱۴ گفت دیگه نمیخواد بخوری

معمولا میگن تا ۱۶ هفته بعدش دگ اهن رو باید شروع کنی

منم هنوز میخورم

سوال های مرتبط

مامان دوتا پرنسس مامان دوتا پرنسس هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان سهیل مامان سهیل ۸ ماهگی