اصلا غسل چهل روزگی نداریم.
دهمین روز غسل نفاس انجام میشه و بعد اون اگه لکه بینی داشته باشین باید غسل استحاضه قلیله یا کثیره بکنین بر اساس شرایط... و استحاضه روز خاصی هم نداره
بعد ده روز نفاس چهل روزگی کلا سندیت نداره و نمیخاد انجام بشه من از حرم امام رضا پرسیدم
نفاس.
بعد از ده روز نفاس هست و بعد از اون استخاضه
نفاس هس
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.