۷ پاسخ

غسل مولود

غسل قلیل و کثیر

دو غسل انجام میشه غسل اول نفاس ک خونریزی داری غسل دوم استحاضه ک لکه بینی داری البته ممکنه نداشته باشی ولی چهل روزگی انجام میشه

نفاس مال ده روزگیه
استحاضه باید بگی

غسل چهل روزگی و استحاضه

نفاس برا ده روزگی به من‌گفتن استحازه واسه چهل روزگی

فکر کنم نفاس

سوال های مرتبط

مامان پناه کوچولو مامان پناه کوچولو ۸ ماهگی
مامان نی نی ها مامان نی نی ها ۱۱ ماهگی
مامان نینی کوشولو🤭 مامان نینی کوشولو🤭 ۴ ماهگی
مامان علیسان مامان علیسان ۱۱ ماهگی