۵ پاسخ

چیزی به اسم غسل چهلم نداریم
غسل نفاس برای روز دهمه مادره و غسل استحاضه هم که تا وقتی خونریزی قطع بشه .... همین
نوزاد هم کلا غسل واجب نداره🙂 هرچی هست عرفه ، مربوط به شرع نیست
حموم چهل روزگی هست ولی غسل نداره!
چیزای دیگه بجای غسل برای نوزاد مستحبه

غسل استحاضه برای مادره
بچه هم ک دوش میگیره فقط

حموم میکنی بعد بچه رو حموم بده بعد 40تا مشت آب توی کاسه بذار بعد بچه رو روی سرت نگه دار و آب چله رو روی بچه و خودت بریز

در واقع غسل خاصی نداره. نفاس رو ده روزه باید انجام داد ولی می تونید غسل کنید به نیت نفاس یا هر غسلی که به گردن تون مونده. برای بچه هم میشه غسل تولد انجام داد. بعضی جاها رسم مخصوص خودشون رو دارن که مثلا با چهل کاسه آب باشه. ولی مهم نیست

غسل قلیله.کثیره.معاف الزمنه.استهازه

سوال های مرتبط

مامان امیرعلی.ریحانه مامان امیرعلی.ریحانه ۱۲ ماهگی
مامان آرسام مامان آرسام ۹ ماهگی
مامان زندگیم مامان زندگیم ۱۶ ماهگی
مامان حسین مامان حسین ۳ ماهگی
مامان علیسان مامان علیسان ۱۲ ماهگی
مامان آنــــــیا🫀 مامان آنــــــیا🫀 ۶ ماهگی