سلام عزيزم منم ببر Rasta1399k
در بازه ی طبیعی هست
منم 204بود گفت خیلی هم نرماله الان وزنش مهم نیس که
برای من ۱۸ هفته ۲۲۰ بود
بادوم تخم مرغ عالین من کلا میخورم
S_K_kok
سلام دوستان گروه چت زنانه داریم روبیکا هرکسی خواست آیدیم پیام بده ببرم
فکر نمیکنم این هفته ها وزن مهم باشه
اما تخم مرغ و مغزیجات و بستنی وزن میده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.