وزن جنین توانومالی۲۰۰گرم بوددکترگفت کمه چیکارکنم

۸ پاسخ

سلام عزيزم منم ببر Rasta1399k

در بازه ی طبیعی هست

منم 204بود گفت خیلی هم نرماله الان وزنش مهم نیس که

برای من ۱۸ هفته ۲۲۰ بود

بادوم تخم مرغ عالین من کلا میخورم

S_K_kok

سلام دوستان گروه چت زنانه داریم روبیکا هرکسی خواست آیدیم پیام بده ببرم

فکر نمیکنم این هفته ها وزن مهم باشه
اما تخم مرغ و مغزیجات و بستنی وزن میده

سوال های مرتبط

مامان عشقای من🩵🩵 مامان عشقای من🩵🩵 ۲ ماهگی
مامان مامان تو دلی مامان مامان تو دلی ۸ ماهگی
مامان پسری و دختری 🐋🩰 مامان پسری و دختری 🐋🩰 روزهای ابتدایی تولد
مامان روشا جونم🧸🎀👧🏻🩷 مامان روشا جونم🧸🎀👧🏻🩷 هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان آیهان وآیلین مامان آیهان وآیلین روزهای ابتدایی تولد
مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌وششم بارداری
مامان لوبیا مامان لوبیا هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان ایران مامان ایران هفته بیست‌ونهم بارداری