مامانااا
تو هفته من سرویکس ۳۷ خوبه؟؟
دل‌درد کمردرد و لک بینی کم دارم

۲ پاسخ

بله خوبه اون دردا شاید ب چیز دیگه ای مربوطه بازم استراحت کن

شیاف یاآمپول بهت نداده؟

سوال های مرتبط

مامان دوتا جوجه فنچ مامان دوتا جوجه فنچ هفته چهاردهم بارداری
مامان فندق مامان فندق هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان ماهلین🌸 مامان ماهلین🌸 روزهای ابتدایی تولد
مامان همراد،🩵🩵 مامان همراد،🩵🩵 ۶ ماهگی
مامان دلوین🪻 مامان دلوین🪻 ۵ ماهگی
مامان اقا حسن♡ مامان اقا حسن♡ هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان 🩵عزیزِقلبم مامان 🩵عزیزِقلبم هفته سی‌ودوم بارداری