۱۱ پاسخ

همه همین حس و حالیم انشالله هر چی خیرِ برامون رقم بخوره

آره کاش تموم بشه نه شب استراحت داریم نه روز ...کاش یه ماه به سال جدید مونده بود اصلا حال و هواش بهاری نیست

دقیقا
حالا کارارو یه سریاشو کردم چون تازه عروسم کار خاصی نداشتم
ولی خرید عید نرفتم

دقیقا اصلا زندگی ندارم از استرس 🫤نمیدونم چجور قبلا چن سال جنگ رو تحمل کردن😭

آره دقیقاا

بلههه 🫠🫠🫠

منم همین بودم دیگ پاشدم این هفته خونه تکونی کردم یکم حال و هوام عوض شد داشتم دق میکردم

هممون همینیم

آره دقیقا👍👍👍👍👍👍👍

دقیقااااا حتی لباسم برا هیچ کدوممون نگرفتم

آره دقیقا

سوال های مرتبط