ن ستگین نیس کدو حلوایی
عزیزم معمولا بچه های رفلاکسی همین ۴ ماهگی غذا رو شروع میکنن. با دکترت مشورت کن.
وا چرا انقد زود میخوای شروع کنی ؟
اونم کدو حلوایی 😐
پایان ۶ ماهگی بده اول هم با فرنی بعدش سوپ
تو کارت بهداشت زده س چیا بدی طبق اون بده
معده بچه رو داغون نکن
زوده حالا چه عجله ای داری
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.