۴ پاسخ

ن ستگین نیس کدو حلوایی

عزیزم معمولا بچه های رفلاکسی همین ۴ ماهگی غذا رو شروع میکنن. با دکترت مشورت کن‌.

وا چرا انقد زود میخوای شروع کنی ؟
اونم کدو حلوایی 😐
پایان ۶ ماهگی بده اول هم با فرنی بعدش سوپ
تو کارت بهداشت زده س چیا بدی طبق اون بده
معده بچه رو داغون نکن

زوده حالا چه عجله ای داری

سوال های مرتبط