۳ پاسخ

منکه سیب خام خام رنده میکنم خوب لهش میکنم میخوره

با همون اب خودش ک پخته رقیقش کن

ماست بزن بهش اگه دوسداره
يا با يكم شير يا آب

سوال های مرتبط