برای رفلاکس پنهان چیکارا نباید بکنم؟

۳ پاسخ

اگ شیر خودتو میدی نوشابه و کاکائو و بادوم زمینی و لبنیات و کنجد و غذاهای تند و انرژی زا و نخور زیر سرش حتما بالا باشه یعنی زاویه ۳۵ درجه آرغشو سعی کن بگیری بعد حتما زاویه دار بهش شیر بده
دکتر اینارو گفت

جای صاف نزارش زیر سرش بالشت بزارشیب دار باشه
شیر زیاد نده
صاف نزارش ب پهلو بزارش
بادگلوش حتما بگیری
۳ماه ب بعد بهتر میشه

با زاویه بهش شیر بده بعد شیر سعی کن عمودی نگهش داری بیست دقیقه ،زیادم شیر نده رو شیب بخوابونش

سوال های مرتبط

مامان حسین مامان حسین ۱۵ ماهگی
مامان فندوق مامان فندوق ۸ ماهگی
مامان فندوق مامان فندوق ۷ ماهگی
مامان فندق☺️ مامان فندق☺️ ۸ ماهگی