زیره سیاه تو غذا اشکال نداره بخورم با برنج دم بزارم

۴ پاسخ

من همیشه میخورم برنج خیلی سرده

اگه نی نی پسر باشه رازیانه و زیره خوب نیست زیاد

مشکلی نداره منم میخورم

ن نوش جونت

سوال های مرتبط

مامان جوجه مامان جوجه روزهای ابتدایی تولد
مامان گندم👶🌾 مامان گندم👶🌾 هفته سی‌وششم بارداری
مامان نيهان 💕 مامان نيهان 💕 ۱ ماهگی
مامان امیررضا مامان امیررضا ۱۰ ماهگی