۴ پاسخ

اگه غذا نخوریم چطوری شیر بدیم همه چی می‌خوردم بعد غذا هم عرق نعنا یا رازیانه می‌خوردم اصلا بچم نفخ نکرد وشربت بهش ندادم .شیرمم زیاد شد

من میخورم اذیت نمیشه

خوردم ندیدم بچه ام اذیت شه البته سعی میکنم بعد غذاهام نبات داغ و کمی عرق نعنا استفاده کنم

چرا داره

سوال های مرتبط

مامان 🤍🤍🤍 مامان 🤍🤍🤍 ۱۵ ماهگی
مامان کیانا🌱نیکان🧿 مامان کیانا🌱نیکان🧿 ۱۵ ماهگی
مامان گرشا مامان گرشا ۱۱ ماهگی