میوه چی مسزاری داخل پستونک میوه خوری
من دو یا سه وعده میدم
خوبه دیگ شیر باید زیاد بخوره
من دووعده غذا یه وعده بعضی وقتا میوه بقیه اش فقط شیر
الهی🥰شیرین🥰
من فعلا منتظرم این ماه بگذره از ماه بعد براش غذا درست کنم🥰خیلی ذوقشو دارم
طبیعیه دختر منم تو اون ماه خیلی غذا میخورد
الان که دیگه داره هست ماهش میشه وعدهاش همون سه تا شده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.