۴ پاسخ

ن بمن چیزی نداد فقط امپول ریه زد 😑

منم دردپریودی دارم دکتربهم ایزوکسپرین داده

یه دردای میاد و میره ماه درده؟؟

نه دیگه قرص نمیخواد عادی هست

سوال های مرتبط