۳ پاسخ

فقط یبار ترشح خونی داشتم تو هفته ۲۸ اونم سه روز قبل معاینه شده بودم دکترم گفت احتمالا از اونه مجدد تکرار شد برو بیمارستان ولی تکرار نشد شکرخدا

بایدبری پیش دکترت عزیزم

برو زایشگاه چرا لک؟

سوال های مرتبط

مامان مهرو🩷 مامان مهرو🩷 ۱۱ ماهگی
مامان مامان دوقلوها مامان مامان دوقلوها ۶ ماهگی
مامان ❤کوچولوی ناز💙 مامان ❤کوچولوی ناز💙 روزهای ابتدایی تولد