خسته شدم از کولیک ودل درد و نفخ بچه 😔😔😔

۵ پاسخ

یکم بگذره بهتر میشه

خیلی خوبه هر ۸ ساعت ۵ قطره بده

قطره کولیکز بده

خداروشکر کن رفلاکس نداره

خسته نشو تازه اول راهی.ببر دکتر برات دارو بده
من خودم دیگه کولیک و بیخیال شدم درگیر رفلاکسم

سوال های مرتبط

مامان فرمیسک و روزا🩷 مامان فرمیسک و روزا🩷 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان آرادوآنیل👸🤴 مامان آرادوآنیل👸🤴 روزهای ابتدایی تولد
مامان الناز 🥰ایلیا مامان الناز 🥰ایلیا ۵ ماهگی
مامان جوجه مامان جوجه ۳ ماهگی