۶ پاسخ

ماکارانی ک بچه ی منو اذیت نمیکنه تازه ماکارانی میخورم انقد شیرمو زیاد میکنه

ماکارانی مگه نفاخه

ماکارونی ک نفخ نداره من همیشه میخورم ترش داره

وای منم خوردم بچم ازون موقع دیگه کولیکش شروع شد چهار شبه تا صبح بیدارم همش به خودش فشار میاره زور میزنم روده هاش صدا میده
دیشب بردم دکتر نفخ شکمش خوب شد ولی دل‌پیچه هنوز داره🤦☹️

بزار برات بگم من امتحان کردم
سویا دراصل هم رفلاکس و تشدید می‌کنه هم کولبکو

از وقتی گوشت چرخ کرده میریزم اصلا بعدش اذیت نکرد

چکار کنم خانما عرق نعناع خوردم خوبه؟

سوال های مرتبط

مامان آرادوآنیل👸🤴 مامان آرادوآنیل👸🤴 روزهای ابتدایی تولد