نفخ داره ماکارونی
گلم نمیشه نخورد نمیشه هم خورد
من خبوبات ونوشابه وفست فود وخوراکی بیرون باخیار وهندونه وطالبی نمیخورم
مابقی رومیخورم بعد خوردن چایی نبات میخورم وعرق نعنا خالی
من که میخورم بعدش سیخ شاطره دم میدم با چایی میخورم اصلا هم بچه دلدرد نمیشه اگرم بشه خیلی کمه زود رفع میشه
اشتال نداله دفعه دیه نخور🤣🤣
وای منم تنها غذایی که حتی یه قاشق بخورم بیچاره میشم باید تا صب نگهش دارم همین ماکارونی
ماکارونی نفخ داره
منم خیلی دلم میخواد بخورم میترسم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.