اشتباه نکن
واای شوهرت میگ دوست نداره طبیعی خببب توهم قبول کن دیگه پول بده برو سز راحتتت
گشاد میشن فقط نمیخوان قبول کنن مگه میشه بچه ازش بیاد بیرون تنگ بمونن حتما ترمیم میکنن یه سریا
من زایمان طبیعی داشتم این گشاد شدنو هنوز درک نمیکنم که میگن گشاد میشه🤔
خوشبحالت دختر من خیلی دوس دارم سزارین بیارم ولی تهران وضعیت بد بیمارستان میترسم برم اونجا
سمت خونه م بیمارستانا دولتی ن میگن باید طبیعی بیاری منم نمیخام طبیعی 🥲😭
منم زایمان طبیعی داشتم اصلا گشادی حس نکردم ن من ن همسرم
فقط بگم پشیمون میشی
فقط ورزش واژن باید انجام داد
فقط ناز میان گشاد میشع یه شکل وریخت بدی میگیره فقط نمیخوان بگن کسی بفهمه بخیه که میخوره هین رابطه جای بخیه کش میاد
مثل قبل که نمیشه ولی اونقدر گشادم نمیشه سزارین راحت ترین نوع زایمان من یدونه شکم طبیعی بودم یدونه سزارین
نمیدونم اینایی که میگن گشاد شده شاید رعایت نکردن زودتر از ۴۰ روز که هنوز ترمیم نشده رابطه شروع کردن وگرنه که از اولین بارم دردناکتره بنظرمن و تا مدتها اذیتی
چقد خوب، طبیعی زایمان نکنید من خودم طبیعی زایمان کردم واقعا سخته، من فکر میکردم آسونه ولی واقعا سخته مخصوصا برای اولین بار، کلی بخیه خوردم، تجربه سختی بود
قربون همسرم برم که گفت بدن خودته انتخاب خودته هرچی خودت بخوای
طبیعی آوردم منم دلم میخواست ببینم چجوریه این درد 🙂
صدامو شنیده بود تو بخش ،هرکی از بچه بعدی حرف میزنه میگه نمیخوام ،خانومم خیلی اذیت شد🫠
من طبیعی زایمان کردم ولی هنوز رابطه نداشتم ببینم چجوریه 😂 فقط رد بخیه ها میمونه 😢
😂ریسکش بالاس دردطبیعی سخته
چرا گشاد میشه رد بخیم میمونه من که اینجورم این دفه سزارین کردم
من کردم البته ۱۲ سال پیش هر کاری کردم سزارینم نکردن اجباری طبیعی اوردم همیشه پشیمونم الن بعد ایعمل سزارینم میخوام برم دکتر ترمیمش کنه
منم شوهرم میگه طبیعی نیار🥲🥲
بخوای نخوای الان اول میزارن درد طبیعی بکشی اگه نتونستی میبرنت سز
۵۰ تا از استخوان های آدم بشکنه همون قدر درد داری
من اصلا ریسک نمیکنم😂😂
بشرطی تنگ میشه که ب دکترت بگی بخیه ترمیمی بزنه برات، اونم فکرکنم پول بیشار میگیرن که بیشتر بخیه میزنن که تنگ بشه دوباره
منم کردم ب غلط کردن افتادم🤣
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.