۷ پاسخ

شرایط سختیه خیلی شهید دادیم ضرر کردیم ولی این جنگ یه ماه طول بکشه ایران پیروزه نه فقط توی جنگ بلکه توی اقتصاد. تنگه هرمز رو که بستن کشورا نمیتونن نفت تولید کنن دارن از ذخیرشون استفاده میکنن ذخیره شون هم نهایت یه ماه جواب بده بعدش دیگه اقتصادشون فلجه ولی ایران داره توی همین روزا چندبرابر قبل نفت تولید میکنه و میفروشه. همینجور ادامه پیداکنه ایران از این به بعد قیمت گازو نفت و گازوئیل دنیا رو تعیین میکنه.نصف بیشتر صادرات گاز و کود و خیلی چیزهایی دیگه از تنگه هرمز عبور میکنه.. موقعیت جغرافیایی ایران نادره بهش میگن قلب دنیا چون سه تاقاره رو به هم متصل میکنه آمریکا هم به خاطرهمین میخواد ایران رو فتح کنه که نمیتونه. تازه ایران هنوز به پالایشگاه های نفت اونا زیاد آسیب نزده یا آب شیرین کن ها.. اگه آب شیرین ‌ن هارو بزنه که عملا همه کشورها حیات شون به خطر میفته.. به حرف اونور آبیا یا ایرانیای غرب زده وطن فروش گوش نکنین. انشالله ایران پیروزه

ایندفعه ایران کوتاه بیا نیست ونبایدم کوتاه بیاد اوندفعه کوتاه آمد دوباره حمله کردن

اخبار دنبال کن متوجه خبرا میشی.
تو اخبار که نگفتن تموم شده

شهر من از دیروز اوضاعش خرابه
صبح هم با پهپاد زدن به یه خونه مسکونی ۵تا خونه اون ورتر الانم که جنگنده اومد و شدید بمب انداخت

والا من یک تایپک زدم ترامپ گفته بود ممکنه به زودی تموم بشه انگاری گزارش کردن تایپک پاک کردن .بازم راست دروغ ترامپ معلوم نیست چه چون ادم‌مرموزی

بابا اینجارو از دیروز تا امروز صبح بيست بار زدن دیشب سحر هم زدن خدا لعنتشون کنه

تموم‌نشده.دارن میزنن همو .کردستانو امروز خیلی زدن.ولی کلا همه کشورا خبرا رو سانسور میکنن

سوال های مرتبط

مامان آرمان مامان آرمان ۶ سالگی
مامان خورشید آتشین مامان خورشید آتشین ۶ سالگی
مامان عروسک و تودلی❤ مامان عروسک و تودلی❤ ۶ سالگی
مامان ❤جوجه کوچولو❤ مامان ❤جوجه کوچولو❤ ۶ سالگی