۴ پاسخ

دکوسالین ۶۵ درصد
سدیم کلراید

منم برا بچه ام می زنم همین اسپری را بینی هاش کیپ میشه

همونه فرقی ندارع اگه جا قطره داری بریز داخل جای قطره اگه نداری اسپری استفاده کن

همونه نگران نباش

سوال های مرتبط