من دفترچه واکسن روگم کردم‌ چیکار کنم

۳ پاسخ

اشکال ندارع برو بیمارستان دفترچه بگیر تو بهداشت همه چی ثبت هست

همه واکسن های که زده تو سایت، یهداشت ثبت شده نگران نباش

من رفتم بیمارستان دوباره گرفتم . چون اولین واکسنش رو اونجا زدن

سوال های مرتبط

مامان آرین و آراد مامان آرین و آراد ۸ ماهگی
مامان شاهان مامان شاهان ۱۱ ماهگی