۶ لیتر🙂🙂
بالای ۴لیتر
خیلی همینجوری میرم تو آشپزخونه آب میخورم
۵تا اگر خیلی باشه
خیلی.
من قبلنا۱۰-۱۲ تا ولی الان خیلی کمتر شده
من زیادچون عطش دارم
من خیلی تشنم میشه شاید ۸ یا ۹ تا
حالاچای م میخورم کنارش شیرم میخورم
من کم میخورم 🤦 تشنه ام نمیشه
همراه قرصامم کم میخورم
١٢ليوان
۸
من یدونه😵💫
خیلی یه شیشه یک لیتری مخصوص خودم گذاشتم یخچال 3/4 بار پرش میکنم
۱۰-۱۲ لیوان
خیلیییی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.