۱۲ پاسخ

من فقط هفته‌های اول خوردم دیگه نخوردم

من هرروز دمنوششو میخورم

نه من اصلا نخوردم

منم سه ماهه اول میوه به میخوردم . تو زیباییشون تاثیر داره یا نداره نمیدونم ..
یا شبیه باباشون میشه یا شبیه مامانشون خوشگل دیگه 😃😃😃

نخوردم اصلا اون اوایل یکی خوردم دیگه هیچی

من رنده کردم بصورت دمنوش میخورم

پر به چی هست؟
برا چی میخورن؟

من اوایل هروز میخوردم الان سه هفته یه بار اینا میخورم

از اول بارداری یدونه بیشتر نخوردم ویار م گرفت

تاحالا نخوردم
مگ واجبه

من چندماه اول خوردم فقط
دیگه هرچی بخواد بشه تاحالا شده🙂

من هم هفته ی شمام اون اوایل یکم خوردم دیگه نخوردم

سوال های مرتبط