من کل ماه ششم رواینجوری بودم همش دوغ میخوردم انقداسیدی بودمعدم گلوم میسوخت هرلحطه حس میکردم عین اژدها آتیش میزنه بیرون
نمیدونم والا منم دارم
بخاطر فشار بچه به رحمه غذارو با حجم کمتر و دفعات بیشتر بخورید خیلی بهتر میشه
رفلاکس معده به دکترت بگو دارو بده بهت من قبل بارداری رفلاکس خیلی شدید داشتم پنتوپرازول ۴۰میخوردم باردار شدم دکتر گفت لانزو ۳۰بخور امنه تو بارداری
ماهم نمیدونیم فقط درگیرشیم
اگمنظورت سوزش معده
ک فشار رحم و بچه ب معده هست
اسید ترشح میکنه
باور میکنی من ایقد سوزش معده دارم حد نداره از همون اوول
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.