من انتی ۳۹ بودم دیروز رفتم انومالی ۳۵ بودم امیدوارم پایینتر نیاد
زیر سی و حتی خود سی سرکلاژ میکنن و خطرناکه
من انتی ۳۵ بودم انومالی شدم ۳۰ و سرکلاژ…
اینجور چیزارو باید متخصصت بگه گلم چرا از مامانا میپرسی گلم ممکنه دکترت بگه استراحت کن ممکنه بگه خوبه
برای من انتی ۳۶ بود انامولی ببینم چنده
واس منم۳۵ بود
اره خوبه
اره خوبه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.