خانما من دوقلو باردارم سونو NT دادم سرویکس ۳۵ بود خوبه؟

۷ پاسخ

منم ۲قلوام ان تی واژینال ۳۴ بودم الان ۳۱ ام

استراحت کن ک پایین تر نیاد

واییی خوش بحالتون انشاءالله که خدابراتون نگهداره.بادارودوقلوشدین یان

آنتی بالای سه هست

سلام مامان میشه لطفاً کمکم کنید سنوی آنتی منو تفسیر کنید با برنامه هوش مصنوعی من ندارم یا برام عکس رو بفرستید دانلود کنم چجوریه خیلی نگرانم

منم دوقلو دارم ۳۶ بود انتی
ولی دوست دارم سرکلاژ بشم
میترسم هفته های بالاتر کم بشه دیگه نتونم کاری کنم🥲

خوبه عدد آنتی چند بود

سوال های مرتبط

مامان فندق مامان فندق هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان dayan👶🫀 مامان dayan👶🫀 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان آیهان‌🩵آبنبات🍭 مامان آیهان‌🩵آبنبات🍭 هفته چهاردهم بارداری
مامان غزل و دوقلوها مامان غزل و دوقلوها روزهای ابتدایی تولد