منم تو هفتههای شما اینطور میشدم،به صورتت اب خنک بزن یا یه دوش بگیر و استامینوفن ساده بخور خیلی بهتر میشی،یه چند تا لیوان آب هم بخوری خیلی کمک میکنه
سرتو ببند زنجبیل بخور نور هارو کم کن
فشار خونت رو چککن حتما
استامینوفن ساده بخور من همش میخورم مشکلی نیس تحمل سردرد خودش بدتره ابم خیلی بخور
فشارتو چک کن
میگرنه عزیزم
منم همینطوری میشم یکسره
میگراستیک میزنم به پیشانیم و قلم بینی دارم اونم بو میکنم کمک کنندست بعدم باید تلاش کنی بخوابی فقط
دارو نخور خوب نیست
چای هم خوب میکنه استامینوفن هم میتونی بخوری
من کیسه نمک داغ میکنم میزارم ماساژ میدم آروم میشم
من از وقتی باردار شدم فقط حالت تهوع و سردرد منو. کشته. من دوش میگیرم یا یه چیز نمکی میخورم با سرم محکم. میبندم. راهی نیس
یه کم صورتتو با اب یخ بشور. گوشیم نگاه نکن.
استامینوفن ساده میتونی بخوری.توخاموشی وبخاب تنهاراه خوب شدنت همینه
منم دقیقا تو حال توعم
با روسری ببند چشمات و
نکنه فشارت بالاس
سلام استامینوفن ساده بخور خوب
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.