سردرد شدید دارم پیشونی و چشمام چیکار کنم؟

۴ پاسخ

برو فشارتو بگیرن بعد اگه پایین بود خرما با چایی بخور
اگه بالا بود برو دکتر

یکم روغن حیوانی بزن به پیشانی بعدم پیشونی رو با پارچه بلند بخواب ولی قرص استامینوفن ساده ۳۲۵ هم میتونی مصرف کنی ولی من خودم باشم نمیخورم

والا من خیلی شدید میشه استامینوفن ۳۲۵ میندازم ، میدم شوهرم پیشونیمو ماساژ میده برقارو خاموش میکنم یکم گلاب به صورتم میزنم بهتر میشه

منم همینطور 🥲
رفتم فشارم رو گرفتم یکم پایین بود

سوال های مرتبط

مامان دلماه🌙دنیز 👧 مامان دلماه🌙دنیز 👧 ۴ ماهگی
مامان امیر سبحان جونم مامان امیر سبحان جونم هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان تودلی👶💙 مامان تودلی👶💙 روزهای ابتدایی تولد