۳ پاسخ

برو دکتر چون ی جایی خوندم استامینوفن باعث ناهنجاری جنین و این مشکلات میشه خدایی نکرده

فقط سرم

استامینوفن ۳۲۵ میتونی بخوری (تو بارداری ایمنه باز هم اگه دکترت گفته نخوری نخور)
هندونه هم خوبه تب رو میاره پایین
بهترین کار هم زدن سرمه

سوال های مرتبط

مامان مهدا و کوچولو مامان مهدا و کوچولو هفته هجدهم بارداری
مامان اژوان مامان اژوان هفته چهاردهم بارداری