۵ پاسخ

استامينوفن ساده بخور

عادیه عزیزم نگران نباش تغیرات هورمونیه فقط سعی کن گرسنه نباشی

فشارتو بگیر بالا نباشه استامینفون ساده ام میتونی بخوری

من دیشب داشتم ک استامینفن ساده ۳۲۵ خوردم یکساعته اروم شد و خابیدم

استومینوفن خوردی؟؟

سوال های مرتبط

مامان دلماه🌙دنیز 👧 مامان دلماه🌙دنیز 👧 ۴ ماهگی
مامان امیر سبحان جونم مامان امیر سبحان جونم هفته بیست‌وهشتم بارداری