۴ پاسخ

اینو بگیر اسپره بزن شب و صبح ی پیس ت هردوطرف بینی هاش بعد فینگیر بینی هم بگیر تمیز کن بینی هاشو منم‌دخترم سرماخورده هکینکارو میکنم راحت میخوابه


چرا نمیبریش دکترعزیزم

تصویر

بله برای تب عالیه
پلارژین برای سرفه
سفسکیم ۱۰۰ خشک کننده
ازیترو ۱۰۰ خشک کننده
باید دید کدام ویروس گرفته

عزیزم اگه بی قراره یا تب داره اروم میشه

جواب بدین لطفا دخترم اذیته

سوال های مرتبط

مامان علی و امیرحسین مامان علی و امیرحسین هفته بیست‌وچهارم بارداری