اینو بگیر اسپره بزن شب و صبح ی پیس ت هردوطرف بینی هاش بعد فینگیر بینی هم بگیر تمیز کن بینی هاشو منمدخترم سرماخورده هکینکارو میکنم راحت میخوابه
چرا نمیبریش دکترعزیزم
بله برای تب عالیه
پلارژین برای سرفه
سفسکیم ۱۰۰ خشک کننده
ازیترو ۱۰۰ خشک کننده
باید دید کدام ویروس گرفته
عزیزم اگه بی قراره یا تب داره اروم میشه
جواب بدین لطفا دخترم اذیته
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.