۱۱ پاسخ

عزیزم منم حجم موهام همیننه هایلاات گوش تا گوش در اوردم ۵ تومن

منم تازه هم رنگ کردم هم پروتئین بوتاکس🫠
حالم خیلی خوب شد
همشم بیرونم نمیشه خودمونن زندانی کنیم اخه🥲

مفت بهت گفته بمن گفت ۴ تا ۵ تومن

خوب گفته اما خطرناک نرک

والا خیلی کم گفته

موهاتو نسوزونه،این قیمت خیلی عجیب.مح برای لایت موهای کوتاهم ۱۲ت صحبت کردم

۲ و ۷۰۰ زیاده؟ ۳ ماه پیش ۸ و نیم دادم رنگ کردم خوبه بابا

کجاس ک میگه ۲۷۰۰؟ گوش تا گوش الان ۵تومنه کمه کمش

بنظرم واقعا تو این شرایط خطرناک هرچی بیرون نری بهتره عزیزم

مفت بهت گفته گوش تا گوش کردم ۵ تومن

رنگ ساده؟

سوال های مرتبط

مامان 🐭آنیسا🐭 مامان 🐭آنیسا🐭 ۲ سالگی
مامان حسین مامان حسین ۲ سالگی