۶ پاسخ

باید رنگ تا نهایت شماره ۵ بزنی بالا تر بزنی قرمزی میگیره یا نارنجی میشه

موهای خواهر منم مشکی بود براش بلوند دودی تیره میذاشتیم قهوه ای خوشگلی میشد

من یه زمان بلوند عسلی میزاشتم ولی خیلی قشنگ نیست فکنم

قهوه ای تیره میخوای شماره ۴بزن

بدون دکلره هر رنگی بذاری قهوه ای میشه.

موها خودت خوبه رنگ نکن

سوال های مرتبط