من با طعم وانیل گرفتم هم با شبر خوشمزست هم آب جوش
من کاکائو گرفتم راضیم از طعمش با آب هم خوبه خوشمزس
من طعم موز رو میخورم با شیر طعم شیرموز میده خوشمزه چون دکتر بهم گفت قهوه و کاکائویی رو نگیر
کاکائو من استفاده میکردم من میرختم تو اب و میخوردم
کاکائو
من با شیر دوست نداشتم با آب ولرم جوشیده میخورم طعم کاکائوییی
کاکائو و موز
موزی خوشمزه اس
من پیشم شیرموز بهتره
کاکائو
کاکائوخوبه مثل شیرکاکائومیشه
میگن کاکایو
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.