خانما لیدی میل کدوم طعمش با شیر خوب میشه

۱۲ پاسخ

من با طعم وانیل گرفتم هم با شبر خوشمزست هم آب جوش

من کاکائو گرفتم راضیم از طعمش با آب هم خوبه خوشمزس

من طعم موز رو میخورم با شیر طعم شیرموز میده خوشمزه چون دکتر بهم گفت قهوه و کاکائویی رو نگیر

کاکائو من استفاده میکردم من میرختم تو اب و میخوردم

کاکائو

من با شیر دوست نداشتم با آب ولرم جوشیده میخورم طعم کاکائوییی

کاکائو و موز

موزی خوشمزه اس

من پیشم شیرموز بهتره

کاکائو

کاکائوخوبه مثل شیرکاکائومیشه

میگن کاکایو

سوال های مرتبط

مامان هانا و هامین مامان هانا و هامین ۱۰ ماهگی
مامان امیر حسین مامان امیر حسین ۱۱ ماهگی
مامان :)))) مامان :)))) ۱۰ ماهگی
مامان میران💙 مامان میران💙 ۵ ماهگی
مامان نورا✨🥹😍 مامان نورا✨🥹😍 ۸ ماهگی
مامان پرنسس🎀🧸 مامان پرنسس🎀🧸 ۱ ماهگی
مامان گــل پسـر👦🏻 مامان گــل پسـر👦🏻 هفته سی‌وپنجم بارداری