۷ پاسخ

نیهاد چه اسم قشنگیه؟ خودت انتخابش کردی ؟
معنیش چی میشه ؟

تو کانال ها گذاشتن سیداوا بود ‌و قراملک رو زدن

اره خیلی بد بود

دست و پام میلرزه شما کدوم سمتین

فکر کنم پادگان ولیعصر
از خونه ما دود دیده میشه

خدایی وحشتناک بود کجا رو زدن

نمیدونیم کجا رو زد ولی صدا وحشتناک بود

سوال های مرتبط

مامان الوین و ائلمان💙💙 مامان الوین و ائلمان💙💙 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان الوین و ائلمان💙💙 مامان الوین و ائلمان💙💙 هفته سی‌وسوم بارداری