نه فقط برا تشکیل ریه است من دخترم با وزن۲۴۰۰ بدنیا اومد خدارو شکر دستگاه هم نرقت
دختر من ۳۵ هفته بدنیا اومد با وزن ۲۵۰۰ دستگاه هم نرف خداروشکر قبلا هم آمپول ریه زده بودم
فکر کنم بخاطر تشکیل ریه نگه دارن منم سوالم همینه چون زایمان زودرس دارم شه برم پیش دکتر ببینم چی میگه🥺
هردوتاش تاثیر داره الان دنیا بیاد واسه ریه میره دستگاه ولی ۳۶.۳۷ب بعد برای وزنه دیگ
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.