مناز یه سیسمونی معتبر توی گرگان خریدم
عالیه کولیک دخترم خوب شد به شرط اینکه اصل باشه
من استفاده کردم خیلی خوبع
خودم ایز کول استفاده کردم خوب بود ولی دوستم از این قطره خیلی رازی بود
مجوزبهداشت نداره واصلا معلوم نیست چی توشه اروم میکنه نوزادو ولی قابل اطمینان نیست
اره من سه ماه دادم خیلی خوب بود البته به همراه گریپ میکسچر
کلا داروهایی که از داروخانه میخری اعتبار دارن اونا مشخص نیست مال کجان و چی توشونه دکتر هم گفت کولیک یه دوره اس باید رد بشه دارو فقط یکم ارومشون میکنه من قطره کولیک ایزدادمش عالی بود براش
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.