عزیزم اگه آب شستشو توی چاه نمی ره نباید بشوری موکت کن حموم بشور
عزیزم خب توی بالکن نباید بشورین
ما چون خروجی اب نداره بالکنمون اصلا اب نمیریزیم
که نریزه پایین
من کفشو فقط با دستمال نمدار فقط تمیز میکنم
ببین ببر حموم بشور خونه ما بالکونمون و ساختنی ایزوگام یادش رفت شوهرم نکرد منم هیچی نمیشورم اونجا مبادا نم نده همیشه طی میزنم
ببر پارکینگ بشوری نمیش
ولی دراصل اپارتمان نشی همینجوری هس اونم خب هزینه کرد محوطه رو فضا سبز کردعه
بالكن رو اصولا نميشورن يا چيزى توش نميشورن طى بكش ازش استفاده كن
من کف بالکنم موکت انداختم
خیلی راضیم چون پسرمم میره بالکن بازی میکنه
میل پرده هم زدم و زیر پرده سفید داشتم اونو وصل کردم اصلا خاک و اینا نمیشینه البته نصف بالکنم پوشیدست
خب کف نریز مگه بالکن شستن نیاز به کف داره؟
حالا ما همکف هستیم حیاط برای ماست،بالایی ها بالکن بشورن آبش میاد توی حیاط ما.ولی خب نشده تاحالا اعتراض کنم.دیگه ساختمون اینطوری ساخته شده اون طفلیا که نمیتونن بخاطر من کپک بزنن به بالکنشون
یکی دو بار که برخورد کنی دیگه نمیاد ،تو داری اجاره میدی بگو من حقمه و میخوام از بالکنم استفاده کنم
بیاد در خونه بگو من میخوام از بالکنم استفاده کنم ،گوش نکن بشور ،تازه آبه دیگه میره پای چمن و درختا
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.